Obchodování s hadříky

Podnikání

Otázka, co si vzít na sebe, je tou, kterou si asi pokládáme nejčastěji, i když to samozřejmě v životě není to nejdůležitější. Módní trendy se nás ať chceme nebo ne dotýkají, někoho více, někoho méně, jen pár šťastlivců si s módou hlavu neláme vůbec. A tak se obchodu se svršky daří a zřejmě tomu nebude jinak ani v budoucnosti.
Nakupování není jen fenoménem dnešní doby, i když už vám k němu dnes postačí jen počítač, chytrý telefon či jiná elektronika a přístup k internetu. Ať už e-shopům nebo běžným kamenným obchodům, tak jak je známe z dob minulých, se v prodeji oblečení daří, podnikání v tomto směru může být tedy zlatým dolem.
venkovní prodej oblečení
Konkurenční prostředí právě proto bude hodně velké a jen ten, kdo je flexibilní a orientuje se v nových módních trendech, se může zařadit mezi skupinu těch nejúspěšnějších.
Zřídit si obchod s oblečením není nic obtížného, živnostenský list, místo k prodeji nebo k uskladnění zboží, slušná reklama, zviditelnění se nejlépe na internetu, to nezní nijak obtížně a nemožně. Co nám ale říkají statistiky, jaká je opravdová realita v oblasti podnikání s oblečením?
Bohužel více jak polovina nových obchodníků nevydrží na trhu více jak jeden rok, jen malé procento se udrží o nějaký ten rok déle. Ono konkurovat velkým obchodním řetězcům, které si mohou dovolit výrazné slevy, není nic jednoduchého. Jak se nedostat do oněch negativních statistických čísel, ale být naopak to menšinou, která uspěje a udrží se? 
tyčka na ramínka
Podnikání musí být hlavně zábava, odhoďte strach a obavy. Musíte sami věřit tomu, co nabízíte ostatním, vyberte si k tomu jedinečné místo. Všechno má svůj čas a vy jste v tomto případě jeho pánem, nikoliv otrokem, pečlivě plánujte. Zviditelněte se, výrazně, neotřele, jinak než ostatní. Buďte struční, jasní a přehlední. Poučte se z chyb ostatních. Naslouchejte všemu, co se děje kolem vás. A hlavně, nezakrňte, buďte vždy o krok napřed před ostatními.